Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel

Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel
$$$$
Przegląd

4-gwiazdkowy Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel leży tylko 4 km od prawdziwego raju Park Sefton, oraz oferuje przechowalnię bagażu i restaurację. W trosce o bezpieczeństwo ten 139-pokojowy hotel wyposażono w skrytkę depozytową i całodobową ochronę.

Lokalizacja

World Museum oraz Stadion piłkarski Goodison Park znajdują się odpowiednio około 6 minut spacerem ta około 3 km od tego hotelu. Muzeum Tramwajów i Komunikacji na Półwyspie Wirral znajduje się jedynie 3 km od tego obiektu noclegowego. Inne pobliskie atrakcje to Walker Art Gallery oraz Biblioteka Główna w Liverpoolu.

Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel znajduje się w niewielkiej odległości od przystanku autobusowego Elliot St/ Tb.

Pokoje

Wszystkie 139 pokojów to pokoje dla alergików wyposażone w telewizję satelitarną. Oddzielna toaleta i prysznic wraz z takimi udogodnieniami jak suszarka do włosów i czepki kąpielowe są również dostępne. Z części pokoi ukazuje się widok na górę.

Jedzenie

Goście mogą zjeść śniadanie w restauracji. W 5 min spacerem można dojść do restauracji Dr. Duncan's lub odwiedzić restaurację Ma Egerton's Old Fashioned Pizza Shop, znajdującą się w 300 metrach od obiektu.

Serwowane jest śniadanie pełne, które kosztuje GBP15 za dobę hotelową od osoby.

Wypoczynek & Biznes

Dla osób podróżujących służbowo dostępne są centrum biznesowe.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 15:00-23:59
do 11:00
Udogodnienia
publiczny parking jest dostępny w pobliżu obiektu w cenie GBP 6 za dobę.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hotelu.
Inne informacje
Śniadanie
Serwowane jest śniadanie pełne, które kosztuje GBP15 za dobę hotelową od osoby.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Języki
angielski, hiszpański, portugalski, polski, rosyjski, białoruski, estoński, litewski, łotewski
Budynek
Liczba pięter:10
Liczba pokoi:139
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Apartament typu superior z 1 sypialnią z łóżkiem king-size
    2 osób
    Łóżko King Size
Pokój typu standard z łóżkiem king-size
    2 osób
    Łóżko King Size
  • Prysznic
  • Prywatna łazienka
Pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami
    3 osób

• Herbata i kawa
  • Prasowanie

Łazienka

• Bezpłatny zestaw kosmetyków

Kuchnia

Adres
Adres został skopiowany.
Lime Street, Liverpool, Wielka Brytania, L1 1NQ
Poznaj lokalizację hotelu na panoramie
widok ulicy

Pokoje7.8
Obsługa7.8
Kolacje8.0
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.0

Nasz pobyt tutaj był naprawdę fantastyczny! Obsługa była niesamowicie przyjazna i pomocna. Pokoje były przepiękne i wyposażone we wszystko, czego potrzebowaliśmy. Wanną w łazience można było się rozkoszować ciepłą kąpielą po dniu pełnym zabawy. Śniadanie było pyszne i zróżnicowane, a personel restauracji był bardzo przyjazny. Lokalizacja hotelu była idealna, tuż przy dworcu kolejowym i w centrum miasta. Jestem pewien, że wrócimy tutaj następnym razem!

Polecam ten hotel innym z całego serca!

Włodzimierz Polska,
    7.0

Holiday Inn było świetnym miejscem na zatrzymanie się podczas podróży. Bardzo wygodne łóżka sprawiły, że doskonale się wyspałem. Skorzystałem również z ciepłej kąpieli w wygodnej wannie i wieczorem miałem sporą gamę do wyboru na smaczne śniadanie. Obsługa była bardzo pomocna, a, co ważne, miły pan w recepcji zrobił mojej córce mały prezent, który bardzo ją ucieszył. Wszyscy byliśmy wypoczęci i gotowi kontynuować naszą podróż.

Wszystko było wspaniałe 😊.

Tadeusz Polska,
    9.8

Bardzo komfortowe łóżka zapewniły nam bardzo dobry sen, a gorąca kąpiel w wygodnej wannie dodatkowo nas zrelaksowała. Duży wybór dań na śniadanie był pozytywnym zaskoczeniem, a nasza jedna noc w tym hotelu sprawiła, że byliśmy gotowi na dalszą podróż. Przyjemnie było też, że recepcjonista zaskoczył moją partnerkę małym przyjemnym prezentem.

Adam Polska,
    9.4

W naszym przypadku pobyt w Holiday Inn był bardzo udany. Mieliśmy naprawdę wygodne łóżka, dzięki czemu świetnie się wyspaliśmy. W łazience mieliśmy możliwość wzięcia ciepłej kąpieli w wygodnej wannie, co było fantastycznym dodatkiem po całym dniu podróży. Z radością stwierdzamy, że mieliśmy również duży wybór potraw na śniadanie, które spełniły nasze oczekiwania. Nasza jedna noc w tym hotelu sprawiła, że mama i dziecko obudziły się wypoczęte i gotowe do kontynuowania podróży. W recepcji spotkaliśmy także bardzo miłego pana, który nie tylko zapewnił nam doskonałą obsługę, ale także podarował naszej córce mały upominek, co niezmiernie ją ucieszyło.

Musimy wspomnieć o jednej niedoskonałości. Perfekcyjnie 😉

Stefania Polska,
    8.6

Pomocny personel, zapomniana karta SIM znaleziona i dostarczona! Idealne miejsce z Wi-Fi, przechowalnią bagażu, recepcją czynną całą dobę i ochroną 24/7, barem, restauracją. Wrócę na Boże Narodzenie.

Andrzej Polska,
    8.2

Byliśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w tym hotelu. Bardzo nam się podobała lokalizacja, byliśmy w samym centrum miasta. Usługi, które oferowano były naprawdę wyjątkowe. Personel był niezwykle uprzejmy i pomocny. dostępne udogodnienia takie jak room service, pralnia chemiczna, sprzątanie pokoju, pralnia i powitalny napój sprawiły, że nasz pobyt był jeszcze bardziej komfortowy. Pokoje były świetnie wyposażone i czyste, a także oferowały wiele udogodnień, takich jak żelazko, ogrzewanie, klimatyzację. Restauracja spełniła nasze oczekiwania, a personel bardzo się starał, aby rozwiązać nasze problemy z windą, podnosząc nasze bagaże i pomagając nam dostać się na właściwe piętro. Cały personel był również bardzo przyjazny i pomocny. Na pewno wrócimy tutaj, jeśli będziemy miały kolejną okazję.

Polecam ten hotel każdemu bez wahania!

Jerzy Polska,
    9.8

Lozka mega wygodne i jak bajka sie spalo, kapiel w cieplej wannie byla rewelacyjna, a sniadanie to byla uczta dla brzucha! Mamy corke dostala EKSTRA prezent od pana z recepcji, to bylo super mile zaskoczenie!

Stanisław Polska,
    9.2

Moje doświadczenie w Holiday Inn było naprawdę przyjemne. Moja rodzina i ja mieliśmy przytulny pobyt, a łóżka były bardzo wygodne, więc naprawdę dobrze się wysypialiśmy. W łazience była wygodna wanna, w której można było się rozgrzać, oraz duży wybór śniadaniowy, dzięki czemu możemy zacząć dzień pełni energii. Jedną noc spędzoną w tym hotelu spędziliśmy wypoczęci i gotowi na dalszą podróż. miły pan z recepcji dał mojej córce mały prezent, co ją bardzo ucieszyło.

Nic poważnego 😊.

Zofia Polska,
    8.4

Zawsze wracam! Przyjazny personel pomógł z radami dotyczącymi jedzenia. Idealne miejsce z Wi-Fi, przechowalnią bagażu, całodobową recepcją i ochroną, barem/restauracją, drinkiem powitalnym. Wrócę na Boże Narodzenie!

Martyna Polska,
    7.2

To miejsce było w samym centrum miasta, tuż przy dworcu kolejowym, więc było bardzo wygodne w podróży. Personel był niesamowicie przyjazny i pełen uśmiechu, zwłaszcza Harry, który był naprawdę pomocny i uprzejmy. Pokoje były świetnie wyposażone we wszystkie udogodnienia, takie jak żelazko, ogrzewanie, klimatyzacja, zestaw do parzenia herbaty i kawy, darmowe przybory toaletowe. Restauracja oferowała pyszne jedzenie, a obsługa była bardzo uważna i pełna energii. Miejsca do wypoczynku, takie jak sala telewizyjna, zapewniały przyjemne chwile relaksu. Udogodnienia, takie jak Wi-Fi, przechowalnia bagażu, recepcja czynna 24 godziny na dobę, bar, restauracja. Obsługa zapewniała nawet śniadanie do pokoju i dzieciom oferowano specjalne menu i planszówki. Nie było problemu z dostępem dla osób na wózkach inwalidzkich, ale nie były akceptowane zwierzęta domowe. Tutaj naprawdę czuliśmy się jak VIP!

Bardzo polecam to miejsce na wypad przyjacielski!

Bronisław Polska,
    8.8

Bardzo wygodne łóżka. Ciepła kąpiel w wygodnej wannie. Duży wybór na śniadanie. Mila obsługa w recepcji. Prezent dla mojej córki

Wszystko było w porządku.

Robert Polska,
    10.0

Uwielbiam tu wracać! Doskonała obsługa, pomocny personel. Podczas ostatniej wizyty zaproponowano mi lokalną taksówkę. Wszystko, czego potrzebuję, jest na miejscu: Wi-Fi, przechowalnia bagażu, zameldowanie i wymeldowanie o dowolnej porze, recepcja czynna całą dobę. Bar, restauracja, powitalne drinki i przekąski, kawiarnia. Siłownia, pralnia, telewizor z płaskim ekranem, winda, czajnik elektryczny, centrum biznesowe. Na pewno tu wrócę w kolejnej podróży służbowej!

Lech Polska,
    9.8

Wygodne łóżka i ciepła kąpiel w wygodnej wannie. Spore menu na śniadanie. Miły personel, który obdarował moją córkę prezentem. Podróżując z mamą i dzieckiem, wyspani i gotowi na dalszą podróż. :)

Jan Polska,
    7.4

Czułem się jak w domu w tym hotelu. Bardzo wygodne łóżka, więc świetnie się spało. Ciepła kąpiel w wygodnej wannie i spory wybór na śniadanie. Hotel jest idealnie usytuowany, tak blisko do wszystkiego. Jest tuż przy dworcu kolejowym i w pobliżu przystanków autobusowych. Świetnie.

Brak negatywnych uwag, wszystko było świetnie.

Antoni Polska,
    9.6

Bardzo wygodne łóżka, ciepła kąpiel w wygodnej wannie i spory wybór na śniadanie. Staycation była wspaniała, z przyjaciółmi świetnie się bawiliśmy. Mamy dogodny dostęp do 6 lokalnych plaż dla rodzin, golfa i kultury tuż obok, znajdujący się 2 minuty od dzielnicy St Georges Quarter, gdzie można obejrzeć koncerty w Royal Court, Empire Teatr oraz piękne przedstawienia w St Georges Hall i Filharmonia Hall.

Joanna Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel

Jakie zabytki blisko 4-gwiazdkowego Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel mogę zwiedzić?
Możesz odwiedzić wysoko oceniane zabytki, takie jak Budynek St George's Hall i Hala widowiskowa M&S Bank Arena Liverpool, położone odpowiednio tylko w 6 min i 20 min spacerem od 4-gwiazdkowego Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel.
Jakie lotnisko znajduje się w pobliżu Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel?
Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel jest zlokalizowany w 21 min jazdy (15 km) od lotniska Liverpool-John Lennon.
Czy w Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel jest parking?
Tak, Holiday Inn Liverpool City Centre, An Ihg Hotel oferuje parking miejski na terenie.
Kiedy najwcześniej oraz najpóźniej mogę się wymeldować z tego hotelu?
Wymeldować się z tego hotelu można w godzinach 11:00 - 11:00.
Ile wynosi koszt pobytu w tym hotelu?
Ceny w tym hotelu zaczynają się od 123 £.

Najlepiej oceniane hotele Holiday Inn Hotels & Resorts w Liverpool

Holiday Inn Hotels & Resorts to marka hotelowa, która oferuje przyjazne i wygodne pobyty dla swoich gości. Znajdziesz tutaj miejsca wypoczynku dla całej rodziny, bogate zaplecze rekreacyjne oraz smaczne dania w restauracjach zlokalizowanych w hotelach. Dla biznesmenów Holiday Inn proponuje przestronne sale konferencyjne oraz dostęp do szybkiego wi-fi. Zagraj w hotelowym centrum fitness, zrelaksuj się w jacuzzi lub spędź czas w hotelowej saunie. Holiday Inn Hotels & Resorts to marka, która zawsze zadba o Twój komfort i zadowolenie.